rock & roll

rock music

linkin park

اهنگ no roads leftازlinkin park فقطو فقط با صدای مایک شینودا...همراه با معنی!!! 

 

standing alone with no direction

تنها و بدون هیچ مسیری ایستاده ام

how did i fall so far behind?

چطور انقد دور افتادم

why am i searching for perfection?

چرا به دنبال کمال میگردم

knowing its sth i wont find..

وقتی میدونم این چیزیه که پیداش نمیکنم

in my fear and flaws i let my self down again

در ترس ها وکمبودهام من خودمو نا امید میکنم

all bicause i run

همش به خاطر اینکه من فرار میکنم

(chorus)

till the silence splits me open

تا زمانی که سکوت منو دو نیم بکنه

i run till it puts me under ground

من فرار میکنم تا زمانی که منو زیر زمین ببره

til i have no breathe and no roads left but one

تا زمانی که هیچ نفسی و راهی برای رفتن ندارم بجز یکی

when did i lose my sense of purpose?

من کی حس هدف داشتنمو از دست دادم

can i regain whats lost inside?

ایا میتونم چیزی که در درون گم شده رو دوباره پس بگیرم

why do i feel like i deserve this?

چرا احساس میکنم که این حقمه

why does my pain look like my pride?

چرا دردم شبیه غرورمه

in my fear and flaws i let my self down again

در درد ها و کمبودهام من خودمو دوباره نا امید کردم

all because  i let my self down

همش بخاطر اینکه من خودمو نا امید کردم

in my fear and flaws i run

در درد ها وکمبود هام من فرار میکنم

(chorus)

in my fear and flaws

در درد ها وکمبودهام

i let my self down again

من دوباره خودمو نا امید میکنم

all because i run

همش بخاطر اینکه من فرار میکنم

and the silence splits me open

و سکوت منم دو نیم میکنه

i run and it puts me underground

من فرار میکنم ومنم به زیر میبره

but theres no regret and no roads left to run

ولی هیچ پشیمونی ای نیست و راهی برای فرار وجود نداره♥



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





????? ??? ?? سه شنبه 3 دی 1392برچسب:,???? 2:30 PM ???? bita| |

?

??? ???? - ???? ?? ?? - ?? ??? - ????? | ???? ??? - ?????? - ?????